Beachvolleybal

Door onze vrienden van KV De Vinken werd ons gevraagd of we interesse hadden in een gezamenlijk beachveld. Na de aanleg van een tweede korfbalveld bleef namelijk een mooi stukje gemeenteveld over op het Molmhoek terrein.. Leuk natuurlijk! En als je er de schouders flink onder zet kun je veel bereiken, is wel gebleken. Met name Inge maakte zich sterk voor het bij elkaar organiseren van mooie sponsorbijdragen van geldschieters Schipholfonds, Rabobank en Johnson. Het Vinkeveense horeca-trio Veensteker/De Haven/Viersprong deed ook een mooie bijdrage.

Martine en Erik V zijn aanspreekpunt van het project. De praktische knowhow van Erik komt heel goed van pas. In juli volgde nog een fijne bijdrage van de Gemeente voor zowel De Vinken als Atalante en de financiering was daarmee rond. In de week van 15 augustus 2016 werd een start gemaakt met de aanleg van het beachveld (2 volleybalvelden of 2 korfbalvelden).

Inmiddels ligt het veld er! Zaterdag 3 september 2016 werden de eerste volleybalpartijtjes gespeeld. De Vinken hebben zaterdag 27 augustus bij hun seizoensopening het beachveld feestelijk geopend. Voor de volleybal is dat op zaterdag 20 mei 2017 geweest.

Voor info of reserveren kun je terecht via beach@vv-atalante.nl. En in de gezamenlijke kalender hieronder kun je vast kijken of er nog plek is.

Tarieven:
Leden: gratis