Scholentoernooi 2014

Megamini’s in nieuwe formatie!
12 december 2009

Helaas was Maaike een weekendje en weg, maar het team mocht twee nieuwe spelers binnen het team verwelkomen: tweeling Lisanne en Mark de Graaf. Beide net voorzien van de gewenste zwemdiploma’s waardoor ze nu zaterdags mee kunnen met de Megamini’s!
Dus deze minidag met Judith, Anouk, Lisanne en Mark (6-7 jarigen).

De eerste wedstrijd meteen tegen Ministars. Het was nog wel even aftasten met het nieuwe team. Deze wedstrijd kwam eigenlijk te vroeg. Er werk leuk gespeeld, soms wel te lief in de handen van de fanatieke ministars.  In beide sets moesten zij de meerdere erkennen in het andere atalante team wat net iets meer ervaring had.

Daarna stonden de Haarlem Chimpansees op het programma (is er een dierentuin in Haarlem..). Het team had elkaar ook al wat meer gevonden en er volgend van allemaal geplaatste ballen. Ook de serve liep prima. Ditmaal werden de punten verdeeld onder beide teams.

Als laatste tegen SAS Stampertjes. Er zat echt een stijgende lijn in bij het team. Er werd fanatiek gestreden door het team en wonnen daardoor ook riant de eerste set! In de tweede set sloeg de vermoeidheid iets toe. Even verslapte het, maar het team herwon de concentratie en won de laatste set ook!

Judith, Anouk, Lisanne en Mark erg goed gespeeld!! 2010 zal wel een leuk jaar voor jullie worden!

Bron: Megamini´s

Volg Atalante Vinkeveen