Minidag 24-9-22

Ook Heroes sluiten jaar af in aangepaste formatie
13 december 2009

Zaterdag 14 december speelden de Heroes voor de tweede keer wedstrijden op niveau 4. En weer in een nieuwe samenstelling want Frans en Kimo konden allebei niet meedoen. Gelukkig vonden nieuw lid Marc (die meteen goed kon meekomen) en Lars (die schaatsen afzegde omdat, zoals Lars zelf zei, teamsport voor gaat) het heel leuk om mee te doen.

Superzenuwachtig huppelend speelden ze de eerste wedstrijd tegen de Muppets. Ze moesten wennen aan de hoogte van het net en aan elkaar, dus die wedstrijd geen helaas dik verloren. Maar, de tweede wedstrijd liep het al een stuk beter en wonnen ze de eerste set en speelden ze de tweede set gelijk. Best knap, want het zijn wel sportieve en snelle jongens maar ze zijn eigenlijk best klein allevier.
De derde wedstrijd ging helaas ook verloren, omdat ze toch wel weer een beetje zenuwachtig werden van die lange meiden aan de andere kant. We kunnen wel zegen dat het bij elke wedstrijd weer beter ging, dat het passen en serveren bij allemaal supergoed liep en dat bovenhands aan het eind ook beter liep (ook al hadden ze het idee dat het net hoger was dan normaal). En het belangrijkste is, dat ze plezier hadden met z’n vieren! De heroes komen eraan in 2010, wacht maar af!

Bron: Sandra

Volg Atalante Vinkeveen