De ministars presteren als echte sterren!
14 december 2009

Zaterag 12 december was het weer zover, een minidag voor de Ministars (Fay, Talitha, Valerie en Nikki) en deze keer moesten we ons melden in Ouderkerk aan de Amstel. We speelden zonder Isabel , want zij was ziek.

Onze eerste wedstrijd was tegen onze eigen Mega Mini’s. Het was een leuke wedstrijd, beide teams deden het erg goed, maar wij gingen er met de punten vandoor J  De tweede wedstrijd was eigenlijk een makkie en hebben we dik gewonnen. De meiden waren in top vorm. Talitha wist de ballen zo mooi te plaatsen……

En toen de laaste wedstrijd, spannend want tot nu toe hadden we alles gewonnen en dat wilden we natuurlijk vasthouden. De eerste set werd gewonnen, maar toen de tweede set! We stonden 2-0 achter en daar moest wat aan gedaan worden. De meiden zetten alles op alles en we kwamen terug en vlak voor tijd was het 2-2 met nog maar 2 minuten te gaan. De uitslag van de laaste set: 3-2 voor ons!!!!!

Meiden jullie hebben geweldig gespeeld, door deze goede prestatie promoveren jullie naar Poule B. Op 9 januari kunnen jullie in deze poule in Hoofddorp je volleyballkunsten vertonen.

Bron: Simone