Minidag 24-9-22

Kersttoernooi op vrijdag 29 december!
29 december 2006

Op 2de kerstdag kan er niet getraind worden maar gelukkig is er vrijdag nog een lekker toernooitje. Voor de zesde keer alweer wordt het vrijblijvende oergezellige mix-toernooi georganiseerd met de bekende mix-formule op de avond zelf. Inschrijven kan tot 19:00 in de Boei. Neem eventueel sportieve en enthousiaste familieleden en/of vrienden mee.
En ook aspiranten zijn van harte welkom!

Terwijl je een bakkie koffie, thee of fris bestelt met een lekkere oliebol of appelflap, worden de teams en poules samengesteld. Rond 19:30u kunnen we beginnen, het streven is om ca 22:30u klaar te zijn.

Na het toernooi wordt het zo mogelijk nóg leuker met de grote en gezellige verloting. We hebben een leuke prijzentafel-traditie opgebouwd met de aardigheidjes die de deelnemers meenemen (van zolder, uit de wijnkelder of voorraadkast) en een aantal prijzen dat ingekocht wordt. Vorig jaar waren er grappige creatieve prijzen bij zoals een uitnodiging voor een etentje thuis of een massage. Leuk!!!

Tot de 29ste!!
Annemarie