JC1 serveert Unitas letterlijk van de mat!
20 december 2006

Vrijdag 15-12 was onze wedstrijd tegen Unitas. We hadden geen afwezigen, en gingen dus weg met acht man. Unitas staat 7de op de lijst en wij 2de, vandaar dat we niet alleen met 8 man vertrokken, maar ook met veel zelfvertrouwen.

De eerste en tweede set ging het redelijk goed met serveren, want daar gaan we meestal de fout in. Maar het ging heel goed. Misschien een beetje te goed, want Regi had er zo’n zin in dat hij een bovenhandse serve in het gezicht van de middenman van de tegenstander sloeg.

De eerste set wonnen we. Jasper had een paar mooie smashes en Yorik harde bovenhandse serves. Tweede set ging al iets minder, maar toch wel dik gewonnen.

De derde set liep een beetje in de soep, maar toch ook gewonnen. 2 aces gescoord in totaal.
Het was een leuke wedstrijd!

Steven

Bron: Steven