Scholentoernooi 2014

Eenvoudige overwinning Atalante JC1 !!
29 maart 2010

Afgelopen vrijdag speelde Atalante JC1 de thuiswedstrijd  tegen de nummer 11 van de competitie Alides MC1.

Deze wedstrijd die eigelijk van te voren al met de winst in het hoofd werd gespeeld was toch iets lastiger dan gedacht met name de 2e set ging Atalante op in het rommelige spel van Alides. De eerste set waar Atalante afgesproken had om fel op de aanval van Alides te reageren met vol blok was snel over met set stand 25-18.

De 2e set was zoals eerder genoemd iet wat rommelig met als gevolg dat Allides stiekem dichterbij kwam tot 21-20. Maar na de time out en sterke krachtige service van Atalante werd de set snel in het voordeel van Atalante gewonnen met 25-21.

De 3e set was dan weer een formaliteit en kwam snel ten einde met 25-12. De 3 punten zijn binnen en Atalante is dan ook op jacht naar de 2e plek in deze sterke competitie waar Alides JC1 al kampioen is geworden. Het is dus afwachten wat SAS ’70 gaat doen in hun laatste wedstrijd. Als zij 1 set laten liggen zijn alle kansen open voor Atalante JC1, een top prestatie dit jaar voor de oud kampioenen van vorig jaar.

Volgende wedstrijd is 10 april uit tegen VCH JC3, dus super spannend.

Bron: Robert