Atalante H1 gaat voor P/D wedstrijden!
19 april 2010

Afgelopen donderdag speelden de mannen van Atalante H1 de laatste wedstrijd uit tegen de nummer 7 Armixtos. Bij winst van tenminste één set was de Vinkeveense ploeg al zeker van P/D wedstrijden. Als de nummer 1 Martinus alle punten had laten liggen zelfs meer, maar die kans was vele malen kleiner.

In het begin speelden de mannen hun solide stevige partij en met 16-25 en 12-25 werden de eerste 2 sets vrij makkelijk afgetikt. In het derde spannende bedrijf begon de wedstrijd te kantelen, met 23-25 werd gewonnen. In de slotfase was het de ploeg uit Amsterdam dat veelvuldig profiteerde van de gespannenheid en fouten van de Vinkeveense ploeg, met 25-21 werd de laatste set verloren. Met de 3-1 winst eindigt de Vinkeveense formatie op een mooie tweede plek en ze spelen aanstaande vrijdag 23 april P/D wedstrijden in Huizen om een plek in de promotieklasse. Andere kandidaten zijn SoVoCo H1 uit Soest (ook tweede in de 1e klasse) en Wilhelmina uit Amersfoort (10e in de promotieklasse), beiden komen uit de sterke Amersfoortse regio.

Bron: mi

Volg Atalante Vinkeveen