Scholentoernooi 2014

H1 helaas niet door de P/D
25 april 2010

Vrijdag 23 april speelden de mannen van H1 in Huizen om een plek in de promotieklasse. Beide tegenstanders waren afkomstig uit de Amersfoortse regio, doorgaans toch wat sterker dan bij ons.

Wilhelmina H1, op nr 10 geëindigd in de promotieklasse was een maatje te groot voor de Vinkeveense mannen. Met 25-12 en 25-20 was het vrij snel gedaan. In de tweede set was er nog wel kans geweest toen de A-side equipe met 19 punten vóór stond. Maar de tegenstander herpakte zich en kwam helder terug. Wie weet of de afwezige creatieve aanvaller Robert Hardeman het verschil had kunnen maken?

Ook in de eerste set van de tweede wedstrijd was er kans tegen het eveneens uit de eerste klasse afkomstige Sovoco H1. Het kwam tot een spannende 27-29 in het nadeel van de ploeg uit Vinkeveen. De tweede set werd met 25-20 verloren. Vooral de pass liep niet lekker waardoor verdeler Frans Roos de aanvallers niet goed kon bereiken. Met name Erik Verbruggen die op de voor hem ongebruikelijke middenpositie speelde kon daardoor zijn anders zo energieke ei niet kwijt. Jammer, maar volgend seizoen weer nieuwe kansen.

Vr 23 april   Atalante H1 - Sovoco H20-2    27-29 21-25
Vr 23 aprilWilhelmina H1 - Atalante H1   2-025-12 25-20