Scholentoernooi 2014

Minidag 24-9-22

Een mooie derde plaats voor de Ukketoppers
16 mei 2010

Op de finale dag speelden de Ukketoppers. Chanel, Claudia, Leonie, Lucia en Roos op niveau 3 in de B/C poule. De eerste wedstrijd was tegen de Allides Toppers. De meiden speelden erg goed, er werd goed gepasst. Wel even wennen aan de nieuwe regel dat bovenhands passen, wat zij juist geoefend hadden geen speler terug betekende...

3-B1Atal. Ukketoppers
3-B2Haarlem Wolven
3-B3Allides Toppers

3-C1Martinus Serve
3-C2S.V. Beachbabes
3-C3VCH Switch

Maar het deerde hen niet, met een hele sterke partij wisten zij 2 sets te winnen van Allides.
Dan de Haarlem Wolven die hiervoor al gelijk gespeeld hadden tegen Allides, dus dat bood kansen. Ze waren niet echt veel sterker, maar helaas haalde Haarlem op het juiste moment de punten binnen. Dus werden de Ukketoppers 2e. Zij streden om de 3e -4e plaats. Waarschijnlijk geleerd van de vorige partij, want dit keer was het wel Atalante die op het juiste moment de punten binnen haalde.
De Ukketoppers hebben de 3e plaats (!) bemachtigd!!

De meiden hebben er echt goed voor gestreden! Goed gespeeld ! En gefelciteerd met jullie bronzen plak!

Bron: Ukketoppers