Megamini's vierde geworden
16 mei 2010

De Atalante Mega Mini's; Judith, Mark, Lisanne, Maaike, Jade en Anouk zijn halverwege de eerste helft van dit seizoen begonnen op niveau 2 en hebben met erg goed spel de hoogste poule bereikt. Hierdoor streden ze ook mee om de beker op dit niveau.

2-A1VVO Magic
2-A2Atal. Mega mini's
2-A3Martinus Welpies
2-A4S.V. Sandwiches

De eerste tegenstander was Martinus en met goed spel wisten ze op tijd de punten binnen te halen en wonnen deze partij. Daarna was Smashing Velsen hun tegenstander. Dit team was meer gelijkwaardig wat ook in de stand te zien was, een 1 -1  gelijkspel.

De laatste wedstrijd zakte het een beetje af en hebben ze helaas deze partij verloren. In deze poule bleek wel dat alle teams aan elkaar gewaagd waren, want ze hadden allemaal 3 sets gewonnen!  Jammergenoeg had Atalante het minst gunstigste saldo en eindigde daarmee op een 4e plek.

Maar sluiten een heel mooi seizoen af op niveau 2 met zo nu en dan een mooie pass ertussen. Heel knap. Volgend jaar nieuwe kansen op niveau 3!

Bron: Mega mini's

Volg Atalante Vinkeveen