Ouder-kind toernooi ook erg leuk!
16 mei 2010

Je zou het haast vergeten met al die mini succes story's... Maar op vrijdag 14 mei heeft de allerjongste jeugd van Atalante het inmiddels befaamde ouder/kind toernooi gespeeld. In totaal deden 19 teams mee en er werd op verschillende niveau's (van 2 t/m 4) gespeeld, dus van 'vangen/gooien' tot en met het 'aangepast' in drieën spelen.

Het was weer erg gezellig. De mini's speelden 2 tegen 2 samen met een papa of mama en in ieder partijtje zag je dat het beter ging. Voor de mini-partner was het soms ook wel wennen om in drieën te spelen of om de bal mooi op te gooien! En voor de 6 tot 11 jarigen was het ook wel heel anders om nu 2-2 in plaats van 4-4 te spelen.

Mooie verrassende combinaties van de enthousiaste duo's werden afgewisseld met fantastische reddingen. De ouder wilde natuurlijk niet onder doen voor de spruit en ook het kind was top gemotiveerd en deed nog meer zijn/haar best dan anders. Tijdens de minidag op de zaterdag erna zag je duidelijk dat de mini's weer veel bijgeleerd hadden. Misschien wel leuk om vaker zo'n mix te organiseren. Na flink wat wedstrijdjes kwamen de winnaars uit de bus. Iedereen heeft echt heel goed zijn/haar best gedaan!! (Meer foto's vind je in het fotoalbum).

Bron: inge