Megamini's - eerste minidag 9 oktober
10 oktober 2010

Om 1 uur werden mijn moeder en ik opgehaald  door Anouk en haar moeder om naar de Bankras hal in Amstelveen te gaan. Het was heel leuk om eindelijk weer eens een wedstrijd te spelen. We waren met Mark, Judith, Lisanne, Anouk, Maaike en ik (Jade) en we hadden er veel zin in. We speelden voor het eerst niveau 3 en dat betekent eerst passen en dan vangen en dan over het net gooien en dat ging best goed. Wij waren een beetje te lief voor de tegenstanders door de ballen niet in de hoeken maar in hun handen te gooien.

De eerste wedstrijd verloren we, omdat we af en toe de nieuwe regels vergaten. De tweede wedstrijd moesten we tegen een heel sterk team die eigenlijk een niveau hoger hoort te spelen. Kansloos dus. De laatste wedstrijd begonnen we ook door de aanmoediging van de ouders aan de zijlijn heel goed, deze wedstrijd was dan ook de leukste van de middag deze verloren we ook maar ondanks dat gingen we met een goed gevoel naar huis.

Bron: Jade