00-06-07: ATALANTEPAAR toernooi (dinsdagen in juni)
01 juni 2007

Vanaf eind mei kun je kans maken op de titel Hét Atalantepaar van 2007
Weken vantevoren worden partners geronseld en briljante teamnamen bedacht...
De toernooi(dinsdag)avonden beginnen om half acht en zullen duren tot een uurtje of half elf (houd rekening met een uitloopje :). Er worden wedstrijden van 15 minuten gespeeld. Deze wedstrijden worden geleid door teams die op dat moment niet spelen.

Niveau en teamindeling
Er wordt op drie niveaus gestreden: zo is er een poule waarin bloedje fanatiek gestreden zal worden om de eer te behouden (fanatiek). Er is een poule waarin de strijd aanwezig is, maar in ietsje mindere mate (sportief) en er is een poule waar het voornamelijk gaat om een lekker gezellig avondje volleybal (gezellig).
Je kunt zelf kiezen voor welk niveau je je inschrijft. Als er voor dat bepaalde niveau niet genoeg teams zijn, word je in een andere poule ingedeeld dat zo goed mogelijk past. Uiteindelijk heeft de organisatie de beslissende stem. Een team bestaat uit een dame en een heer, maar omdat we meer dames hebben dan heren, mogen er ook twee dames samen spelen. Dus niemand heeft meer een excuus om niet mee te doen :)

Rankingpunten
Per categorie en avond kun je rankingpunten verdienen. De winnaar krijgt 10 punten en voor elke lagere positie zijn steeds 2 punten minder te verdienen. De beste drie resultaten tellen mee voor de ranking.

Aanmelden
Je kunt je in mei aanmelden voor een toernooi tot een week voor de speeldatum. Ook is het mogelijk de avond zelf nog in te schrijven, maar dit kan alleen als er nog plaatsen vrij zijn.

Gezellig
Tot slot nog een klein woordje. Het allerallerbelangrijkste van dit toernooi is niet dat er fanatiek en sportief gestreden gaat worden… al is dat natuurlijk wel erg leuk. Belangrijker nog is dat het voor iedereen een gezellig avondje Boei wordt en dat we met elkaar als vereniging het seizoen leuk kunnen afsluiten. Laat dus duidelijk zijn dat iedereen meer dan welkom is!!!
Ik stel voor: een klein afterpartietje elke dinsdagavond :)

Nens
2-2@vv-atalante.nl