Creavorm D3 pakt vijfpunter in Zwanenburg
20 oktober 2010

Woensdag 20 oktober speelde Creavorm D3 een uitwedstrijd in Zwanenburg. Op de heenweg gaf de tomtom van Inge kleine probleempjes want ja als je Olmlaan 21 inzet in plaats van Olmlaan 141 dan ben je nog niet waar je zijn moet... Maar goed, we hadden alle tijd. Eenmaal aangekomen vonden we daar de zaal met 1 veld en een podium. Zoiets als de oude gymzaal bij het viaduct vroeger in Vinkecity. De verwarming stond niet aan, het was tenslotte nog geen winter.
Het Creavorm team begon dus maar snel aan de warming-up.

Na een matige start van de groengele makkers kwam Christofoor op voorsprong. Langzaam krabbelde de ploeg weer bij tot 11-13. Toen ging Denise serveren (wat ze goed heeft gedaan) en ze serveerde gelijk maar uit tot de set overwinning (11-25). 1-0 voor ons. De tweede set liet een zelfde beeld zien. Na weer een kleine achterstand liep het gelijk op. En net zoals in de eerste set werd toen goed geserveerd, deze keer door Xuee. Ook deze set ging naar ons (14-25).

Over de derde set is er eigenlijk niks te zeggen... Inge serveerde goed. Zelfs makkelijke serveerballen waren te moeilijk voor de tegenstanders. Iedereen speelde mooi in drieën. Deze set wonnen we dus ook met 25-4. Over de laatste set is ook niet echt wat om op aan te merken. Iedereen speelde goed. Er waren alleen wat kleine foutjes. Deze set wonnen we met 25-11.

Na afloop zijn er ook weer "nieuwe" roddels/weetjes. Bijvoorbeeld:
-Xuee weet nog steeds niet de achterklep bij inge haar auto open te krijgen.
(Ze stond aan de bumper te sjorren...)
-Ook had ze een wetenschappelijk bericht. Dat je het nl nog kouder krijgt als je voeten koud zijn..
-Nivja en Jamie weten nu eindelijk wat "schermen" inhoudt..
-Inge stoot hoofd bij het sluiten van de achterklep (en dat bij haar eigen auto....)
-Nivja weet op de heenweg wel waar de gordel zit, maar op de terugweg is ze het helemaal kwijt. (Wie had nu die klap op de kop gehad?)

Bron: Nivja/Mie