Minidag 24-9-22

Scholentoernooi 2014

H2 wint met 3-1 van VVO
19 januari 2007

Vrijdag 12 januari stond de wedstrijd tegen VVO op het programma voor de mannen gesponsord door A-side websites en drukwerken. Het was de wedstrijd van de nummer twee en drie van de ranglijst. Zonder spelverdeler Rick van der Linden, Erik Verbruggen en Mark Kentrop (ja hoor hij is weer fit), waren we dus met z’n zessen.

De wedstrijd:

De eerste set begon Atalante een beetje gespannen en ging de set gelijk op tot 10-10. Daarna kwam Atalante beter in zijn spel en werden de punten makkelijk binnengehaald.

Setstand: 25-16

In de tweede set werd de stijgende lijn goed door gezet en stond Atalante in no-time op een mooie voorsprong. Atalante speelde bijna foutloos en VVO kreeg de bal niet mee op de vloer aan de kant van Atalante.
Setstand: 25-11

Ook de derde set hield Atalante het niveau hoog en liet VVO niet in zijn spel komen. Atalante haalde een bijna 100% score in de aanval. VVO gaf zich gewonnen en de set werd in no-time binnengehaald door Atalante.

Setstand: 25-15

De vierde set was een heel ander verhaal, vanaf het begin legde VVO Atalante druk op en de aanval van VVO kwam door. De mannen van Atalante dachten dat ze er al waren en begonnen foutjes te maken en gaven zo het vijfde punt uit handen. Erg zonde van de laatste set.

Setstand: 13-25

Door dit resultaat verstevigde Atalante z’n tweede positie en liep Velsen H1 een puntje uit

Vrijdag 19 januari staat het duel om de eerste plaats op het programma. Er wordt dan om 20.00 uur tegen Smashing Velsen H1 gespeeld  in sporthal Zeewijk te IJmuiden.

Bron: Bas B