Vinkeveense plassen 2

Toekomstige kampioenen? Verslag van JB1
19 januari 2007

Het is een tijdje geleden, maar hier is weer eens een stukje van de JB1. Even een korte terugblik op de eerste helft van het seizoen, alles gewonnen, het loopt absoluut goed. We draaien lekker bovenin mee, alleen maar positieve dingen.

Dan nu, vrijdagavond (12-01) hebben we onze eerste wedstrijd sinds de 27ste van november 2006 weer gespeeld en het was nou niet echt een wedstrijd om over naar huis te schrijven.

Eigenlijk begon het al met de vertrektijd, ik dacht toch echt dat ik een mail gehad had van Inge B. met daarin de vertrektijd 19.30. Nou alles goed en wel, ik dat ook doorgegeven aan Lotte. Belt mevrouw Lotte mij om iets over 19.00 met de mededeling: op Internet staat dat wij om 19.30 moeten spelen, waarop ik al flink in de stress schiet want ik heb het niet zo op te laat komen. Lotte besluit eerst Leroy nog maar eens even te bellen, waarschijnlijk weet hij het wel. Wat blijkt, Leroy staat al in Wilnis, en we moeten toch pas om 19.30 vertekken, 20.00 spelen. Ik ga dus weer rustig zitten ( dus Inge, en ook ik hadden toch gelijk... Lotte en tijden?, Nee dat gaat niet lukken samen)

Uiteindelijk staan we met zijn alle voor de boei, en word er gevraagd: hebben we ballen bij ons? Wat blijkt: nee dus. Wat wij niet weten is dat Tim die bij zich heeft. Lotte en ik rennen naar binnen, om een paar ballen uit de zaal mee te nemen, als Georgette roept: “Jullie hoeven geen ballen mee te nemen, die heeft Tim al”. Wij zuchtend en steunend (“poeh poeh, we zijn moe voor we aan de wedstrijd zijn begonnen”) de ballen achter gelaten aan de bar. Lopen wij naar buiten, is iedereen in de stress want Nico is er nog niet. En tsja wat moet je nu toch zonder coach. Wij wachten, wachten. Uiteindelijk daar was hij dan, maar zonder Tim. Toen weer naar binnen gelopen, aan Georgette gevraagd waar Tim dan toch was? Georgette Tim gebeld ,”waar ben je nu toch?” Bleek ook Tim al in Wilnis te zijn. Ook dat hele probleem opgelost. Dan konden we nu dus eindelijk vertrekken.

Dan nu toch maar even over de wedstrijd. Tsja, daar kan ik kort over zijn: ‘Het was simpel, makkelijk, een eitje dus’. Als je zelfs punten kunt scoren met een linkse serve, sprong serve, molenwiek. Oftewel een leuke service beurt van Leroy. Het mag nu toch wel duidelijk zijn dat wij deze sets met gemak hebben gewonnen( 25-10, 25-6 en 25-6) en dat wij onze weg naar het kampioenschap volgen. De volgende wedstrijd is aankomende vrijdag, 19-01-2006, dan tegen hopelijk een iets sterker team, en natuurlijk voor ons wederom de winst.(Althans, dat hopen we)

Kom ook eens kijken in de Boei, en neem nog wat supporters mee, want die zijn er nooit genoeg!! De volgende wedstrijden in de Boei zijn op 2-2-2007 en de week erna 9-2-2007!

Groetjes,

Kim