Minidag 24-9-22

Scholentoernooi 2014

Knappe zege Atalante JB1
06 december 2010

Afgelopen vrijdag speelde Atalante JB1 thuis tegen het altijd moeilijke SAS ’70 JB1 met als insteek een plaats te stijgen in de sterk bezette competitie dit jaar.
De afgelopen wedstrijden van JB1 waren zeer wisselvallig met name tegen de onderste teams in de competitie.
Dus afgelopen vrijdag stond SAS ’70 op het menu van de meiden en jongens van JB1.
De eerste set was zoals altijd bij JB1 even afwachten hoe de tegenstanders speelt, en om ons systeem daar wat aan te passen.
Het goede spel en met name de bloks van Atalante waren zeer effectief wat leidde tot een 25-18 set stand.
De 2e set probeerde Atalante hun eigen spel te spelen met snelle opzetten en geplaatste steekballen, toch kwam SAS goed terug met name door slordige foutjes van Atalante maar toch uiteindelijk de zege van 25-22.
Met de 2-0 voorsprong werd er zelfverzekerd begonnen aan den 3e set die erg sterk en overtuigend werd gewonnen door Atalante met 25-19.
Een keurige 3-0 overwinning en plaats 6 in de competitie en op naar de wedstrijd van woensdag tegen de koploper Spaarnestad in Haarlem.

Bron: Robert