Scholentoernooi 2014

Eerste minidag voor de Long Ladies!
08 oktober 2011

Wij de Long Ladies moesten voor het eerst spelen. We waren al vroeg in de Bankrashal omdat er nog uitleg werd gegeven over het nieuwe systeem, we mogen nu ook smashen.

Omdat Annefloor er nog niet bij kon zijn doordat ze een gebroken pink had, waren we met ons drieën en moesten we van een ander team iemand lenen. Zo kwam Mark er in de eerste wedstrijd bij, Nikki kwam ons de tweede wedstrijd helpen en bij de derde wedstrijd speelde Lucia mee.

Wij Rosalie Eva en Ik (Jade) speelden voor het eerst samen, dit ging heel goed. De eerste wedstrijd verloren we. De tweede wedstrijd wonnen we ruim. De derde wedstrijd begonnen we niet zo goed en verloren we de eerste set, de tweede set ging het weer lekker en wonnen we ruim.

Het  was een leuke  dag en we hebben goed samen gespeeld, we moeten nog wel wat leren maar met Ingeborg onze coach aan de kant moet het lukken.

Groetjes Jade

Bron: Jade