Scholentoernooi 2014

Minidag 24-9-22

Megamini's goed van start
08 oktober 2011

Ik mocht eerst bij de Heroes mee doen omdat zij te weinig spelers hadden. Dat vond ik leuk. Dat heb ik samen met Maaike gedaan. Daarna ben ik met Maaike mee naar haar huis gegaan en hebben we gespeeld en gegeten.

En dan weer terug naar de zaal voor onze eigen wedstrijden met de Megamini's met Mark, Lisanne, Judith, Maaike. Bij de eerste wedstrijd hadden we geen tegenstander, dus heeft er een ander team van Smashing Velsen gespeeld. Het team waar Lucia net tegen gespeeld had. Dat ging erg goed. We hadden allebei de sets gewonnen!

De volgende tegenstander was Martinus. We waren ongeveer even sterk, maar volgens mij hebben we deze sets verloren. Deze wedstrijden hebben sommige van ons gesmasht.

De laatste wedstrijd was tegen een groter team. Maar we hebben goed gespeeld en een beetje gesmasht. Beide sets gewonnen.

Ik vond het erg leuk, maar was op het einde wel erg moe.

Anouk

Bron: Anouk