Minidag 24-9-22

Creavorm Atalante D3 twee maal winst
30 oktober 2011

Nadat de dames van Atalante voor de herfstvakantie flink verlies moesten incasseren werd hard getraind. En met resultaat! Maandag 24 oktober moesten de dames in Aalsmeer aantreden tegen Oradi. Er waren door blessure en ziekte  maar 7 van de 10 dames mee. De eerste set leek het team te moeten wennen, waardoor te snel een achterstand werd opgelopen, 0-1. Dit was echter voor de dames geen reden om bij de pakken neer te zitten. Met name door de aanwijzingen van trainer/coach Frans Roos om de rust in het team meer te bewaren en eigen spel te spelen kon het tij worden gekeerd.  Met een 3-1 winst op zak konden de dames huiswaarts.

Vrijdag 28 oktober stond er alweer een thuiswedstrijd op het programma. En de winst van maandag smaakte naar meer. Toch moesten de dames ook dit keer de eerste set even inkomen. Nadat coach Frans benadrukte dat rust ons sterkste middel is waren de dames echter niet te stoppen. Of het ‘oudjes’ team of ‘jonkies’ team nu opgesteld werd maakte niet uit, er werd op winnen ingezet. Met een 4-0 winst kon dames 3 Atalante tevreden terugkijken op een drukke week.

Bron: Ingeborg