Succes story van een mini bij de aspiranten MC1
11 februari 2007

Meisjes C hebben een pittig seizoen!! In de eerste helft alles verloren, maar de tweede helft gaat een stuk beter!! Al twee winstpartijen, waardoor ze van de laatste plek af zijn en ook afstand aan het nemen zijn van die laatste plek!! Wel jammer dan dat er (wel met reden) woensdag de 7e februari maar vijf kinderen konden ballen. Dat zou moeilijk worden... Na lang zoeken vond coach Marielle minispeelster Jessica beried mee te spelen.  Hieronder het wedstrijdverslag VCH MC3 – Atalante MC1 in Hoofddorp van onze mini Jessica Schuurmans.

Op woensdag 7 februari mocht ik volleyballen bij de meisjes Atalante MC1. Toen we aan kwamen zagen mijn moeder en ik alleen maar een paar meisjes, die ook volleyballen in dat team maar dat wist ik toen nog niet. Dus was ik helemaal naar binnen gelopen met mijn zusje , maar daar waren ze niet. Opeens zag ik Rosanne daar bij die meisjes staan. Toen ik er heen ging stelden die meisjes mij allemaal vragen hoe ik heette en in welk team ik speelde.

Toen we onderweg waren zaten Nivja, Rosanne en ik samen in een auto. Samen met de ouders van Rosanne en Nivja. Het was heel gezellig, we maakten veel grapjes en vertelden moppen aan elkaar. Met de andere meisjes van het team kon ik het goed vinden .

De warming-up was ik niet gewend maar het was wel leuk. Toen gingen we spelen …….. Het was wel gaaf eigenlijk, ik dacht dat ik het helemaal fout zou doen , dus niet ! Ik had de eerste set wel even een steuntje nodig waar ik moest staan , dat deden de moeder van Nivja en de vader van Rosanne heel goed. Het ging goed maar het was even wennen , YESSS …. we hadden de eerste set gewonnen !!!

Toen de tweede set … ging ook goed ik begon het te begrijpen (een beetje maar hoor ..) De tweede set hadden we ook gewonnen. Nu de derde set toen werd het spannend. Op het laatst werd het gevaarlijk we liepen 2 punten achter of zo iets… Maar we hadden toch gewonnen. Dat hele team was blij. Ik natuurlijk ook.

Ik kan het niet begrijpen, dat ik zo zenuwachtig ben geweest ! Toen ik thuis kwam en het verhaal aan mijn vader vertelde was hij dol blij. Het was een leuke avond. Wel laat naar bed natuurlijk…  Ik vond het leuker dan mijn niveau (mini ’s niveau 4). Ik zal wel willen blijven in dat team !!!!!!!

Het was echt een geweldige avond voor mij !

Bron: Jessica