Minidag 24-9-22

Helaas weer verlies voor A-side H1 tegen US
05 februari 2012

Zaterdag 4 februari stond er weer een wedstrijd voor de A-side mannen op de lijst tegen US H5.Thuis hadden we al een prima resultaat tegen Us behaald, een 3-1 winst, dus gingen wij vol goede verwachtingen naar Amsterdam om daar een paar punten te halen die wij best wel kunnen gebruiken. De reis erheen had wat vertraging in het begin want ene E.V. had bedacht als we op tijd weg gaan kunnen we nog een lekker bakkie doen voor de wedstrijd, maar deze persoon niet bij naam genoemd vond thuis het bakkie toch lekkerder.

Eenmaal onderweg in de spelersbus van Frans, we waren maar met 7 man, kwamen we aan bij de wibauthal en parkeerde Frans zijn spelersbus boven op een omhoog stekende stoeprand. Het is best een grote spelersbus dus met inparkeren moet je een beetje creatief zijn.

In de hal bleek dat ze net klaar waren met sneeuw schuiven, dus we konden toch nog even dat beloofde bakkie doen en nog wat mee genomen versnaperingen nuttigen want het was een beetje lunch tijd. Ik had de spelers kaarten toe vertrouwd gekregen van Robert, die is op vakantie,dus ik moest ook het wedstrijdformulier invullen en mezelf als aanvoerder, coach, libero en 2e scheids op het formulier zetten. Daarna even tossen om de serve, welke Robert altijd wint, ik dus niet.

Het begin van de wedstrijd is altijd even aftasten, de vloer was nog een beetje glad van de sneeuw, maar de strijd ging gelijk op. Henk-jan van H2 was mee als invaller voor ,dus het was even zoeken naar zijn plekje op het veld. Het bleek middenachter te zijn. Helaas verloren we de set met 28-26. De 2e set ging gelijk op , helaas verloren we deze met 25-23. De 3e set ging gelijk op, helaas verloren we deze set met 25-23. De 4e set ging gelijk op, helaas verloren we ook de deze set met 25-22. Weer een verlies voor Atalante met maar 9 punten verschil.

Na het douchen hebben we allemaal nog een verliezers biertje(halve glazen) gedronken en zijn we weer veilig terug gekomen met een uitstekende stoeprand.

De volgende wedstrijd voor de A-side mannen is vrijdag 10 februari om 21.00 in de Boei tegen Gemini H2. U bent allen van harte uitgenodigd om ons te komen aanmoedigen.

Bron: Erik V

Volg Atalante Vinkeveen