JC1 KAMPIOEN!!
20 april 2013

Vrijdagavond 19 april was het de laatste wedstrijd voor JC1. Spannend want de jongens hoefden nog maar 2 sets te winnen om kampioen te worden!

Met veel toeschouwers ging JC1 naar Hilversum. De wel bekende rammelaars (blikken met steen) waren mee samen met een spandoek en veel lekkers. De club info is speciaal voor JC1 uitgesteld om dit nieuws mee te nemen, en de team foto was dinsdagavond al binnen.. :)

Na lekker warm gelopen te hebben was het tijd geworden om de 1e set te gaan spelen. Vele mooie ballen leverden de jongens een setstand van 25-18 op. Ook de 2de set is met een 25-14 gewonnen, en de jongens waren nu officieel kampioen!

Nu ze kampioen waren konden de zenuwen weg en de 3 de set werd gewonnen met 25-13. Met de opdracht van de coach om onder de 10 te blijven werd de 4de set met 25-6 gewonnen. Achteraf dus geen hele spannende wedstrijd om KAMPIOEN te worden. Met gebak en wat fris is het seizoen voor JC1 afgelopen! Toeschouwers, ouders en de coach bedankt!

Bron: Kampioenen JC1