*VEENSTEKER bedrijventoernooi
27 april 2007

Op vrijdagavond 27 april 2007 staat het jaarlijkse Veensteker bedrijventoernooi gepland in de Boei in Vinkeveen. Vorig jaar voor het eerst gesponsord door de Veensteker, en ook dit seizoen willen William en Patrick weer een mooi bedrag doneren. Sympathiek!

Je kunt meedoen in een gezellige poule voor de gezellige bedrijventeams of een sportieve poule voor ook gezellige mensen waarvan het merendeel volleyballer of sportief is. Maximaal 16 teams kunnen meedoen met minimaal 2 dames per team in het veld.
Geef je op via Annemarie Bakker via tel 272453 of via pr@vv-atalante.nl.
En vooraf misschien even lekker eten bij www.veensteker.nl?

Hieronder de scores van vorig jaar vrijdag 21 april 2006:

UITSLAG GEZELLIGE POULE
1. Alrec van Loes met haar collega’s. In de poule verloren zij nog met 16-20 van Knor & Co, maar in de finale wonnen ze met 24-20. Goed gedaan, proficiat en veel plezier met de bijzondere kringkoopcadeautjes!

2. Knor & Co Het recreantenteam dat op een dinsdagavond opgetrommeld werd met Ko, An, Hildo, Elly, Janneke, Nico P, Kees.. Door de dubbele boeking van veld 1 konden ze bijna pas een uur later aan de slag, maar gelukkig konden ze invallen voor team Mistery guest.. pfff..

3. JC1+
Dit team met Yorick, Regi en beide vaders/coaches Ricardo en Carl als basis kwam pas op donderdag rond. Via Inge en dankzij regelaar Ricardo werd een gezellig team gevormd. Mooi volleybal gezien! Ricardo en Carl wanneer komen jullie volleyballen?? Zulke sympathieke en gezellige volleybalkunstenaars kunnen wij goed gebruiken! En Bea??

4. MC1 Jaaaa, leuk, echt leuk dat ze erbij waren. En ze zagen er geweldig uit! Allemaal in het roze en met kroontje!! Tijdens het 2-2 junior-senior toernooi op de 14de had een aantal al knap volleybal laten zien en werd daarom uitgenodigd voor dit toernooi. Dinsdags was het prinsessenteam rond. Leuk gespeeld!! Ook voor jullie allemaal een klein cadeautje, omdat jullie er zo geweldig uit zagen!

UITSLAG GEVORDERDE POULE
1. Quacker met Joke en collega’s. Een sterk team dat zich soms moest ‘inhouden’ tegen teams met jeugdspelers. Kun je nagaan wat een kwaliteiten zeg en daarom ook terechte winnaar. Voor alle spelers was er een gezellig prijsje, dat vrijwillig aan Joke werd gedoneerd. (Wat is er mis met kringloopprullaria??) Een blauwe vaas gaat maandag in ieder geval mee naar het werk als wisseltrofee. Volgend jaar moet die wel verdedigd worden…

2. Assuline van Teun Feddema met Han en Rianne, Robert en Jet en Hans. Altijd torenhoog favoriet met goeie volleyballers. Maar ja, als sponsor van ons Assuline Turfstekers buitentoernooi op 21 mei moet je ze wel een beetje te vriend houden hè en toch zeker een top 3 plek ‘gunnen’… :)

3. Walraven onder leiding van Corna Voorbij. Leuke plek!! Samen met Wil, Hettie, welbekende gezellige Unitasser Peep, Cees en Sjors. En op het laatst aangevuld met secret wapon Nens. Corna, die ene lange collega van jou die nog nooit had gevolleybald, die moesten we maar boeken… das wel een talentje!!

4. Bayer Vorig jaar waren zij winnaar, dit jaar dreigden ze zich terug te trekken van deelname. Maar met wat Atalantehulp was het prettig geregeld. Inge, Vincent, Hassan en nog een van Bayer, samen met Mirjam, Mario en Sven, een mooie combi!

5. Maquis Belastingadviseurs Een nieuw team op ons toernooi. Met leuke (vooral dames) spelers. We hebben nog geprobeerd de drie dames te rekruteren voor Atalante, maar ze bleken al lid te zijn van Unitas. Jammer! Maar denk er vooral nog eens over na..

6. JB1 Nog een jeugdmixje dat op de dinsdagavond bij elkaar geregeld werd. Tim, Denise, Jacco aangevuld met Remco, Tineke en Wilma. Prima gespeeld van de jeugdspelers in deze gevorderde poule! En senioren, ook gezelli dat jullie mee wilden doen!

7. Martine de Graaff Sportmasseur (v), deze jonge startende sympathieke onderneming had veel Atalante volleybalvrienden om zich heen verzameld zoals, Bas, Duncan, Rick en Nicolle, Marjan en de vriend van Patries. Gezelligheid voorop :)

8. Jenasails/Aktiefoto, anders dan anders, maar de basis was er weer met directeuren Frans en Jos en verder Janet, Bouke, supertalent Frans ‘van Alie’ en verschillende invallers. Ik had wel een hogere plek verwacht, maar daar gaat het helemaal niet om toch?

9. Fa Ruizendaal met Trudie, Jan, Leroy, Ingmar en pa Hans (nieuw lid!) Ron en Gerrie Ruizendaal. Ook een fijne mix van jong en oud.

10. Sigma, vorig jaar 3de, ik had beter verwacht.. maar laten we het er op houden dat we met dit compleet nieuwe collegateam onze collega Monique natuurlijk enorm misten. Volgend jaar komen we terug!!

11. Résidence, het team van Marga en Wanda, volgens eigen zeggen volgend jaar beter op de plek in de gezellige poule..

12. Mistery Guest De plek van deze nummer 12 werd opgevuld door Jonathan en andere vrijwillige liefhebbers die graag nog een extra potje wilden spelen.

Bron: mie