Minidag 24-9-22

Scholentoernooi 2014

Aparts toernooi -aankondiging toernooi-
04 november 2013

Vanaf maandag 4 november gaan we van start met de jaarlijkse volleyballessen op de drie Vinkeveense basisscholen. Voor de elfde keer alweer! De kinderen uit groep 3 tot en met 8 van de Pijlstaartschool, de Schakel en de St. Jozefschool krijgen komende twee weken volleyballes tijdens de gymles. Trainer Frits gaat met assistenten van onze club de kinderen de kneepjes bijleren.

Aansluitend volgt het Aparts Scholentoernooi op twee woensdagmiddagen: 20 november en 27 november. Op deze twee middagen samen doen gemiddeld zo’n 230 kinderen mee aan het toernooi in Sporthal De Boei in Vinkeveen. Aparts Automaterialen uit Mijdrecht is vanaf het begin sponsor!! Dit mooie evenement is voor Atalante een belangrijke reden waardoor de aanwas van de jongste kids goed op peil blijft en de club een gezond (jeugd)ledenaantal behoudt.

Zie indeling via: http://www.vv-atalante.nl/actueel.php?id=1891

Volg Atalante Vinkeveen