Scholentoernooi 2014

'Kies voor hart en sport' - 4 inlooptrainingen jeugd
20 april 2007

In maart en april worden 4 inloop/kennismakingstrainingen voor de jeugd georganiseerd in het kader van 'Kies voor hart en sport'.

De training is van 18:00 tot 19:00u op de volgende datums:

Vrijdag  23-03

Vrijdag  30-03
Vrijdag  13-04
Vrijdag  20-04

Verder info volgt nog.

Info van de Ronde Venen site:
Het project ‘Kies voor Hart en Sport’ gaat elk voorjaar van start in De Ronde Venen. ‘Kies voor Hart en Sport’ bestaat uit sportkennismakingslessen tijdens en na schooltijd. Kinderen van groep 5 tot en met 8 kunnen zo in een vertrouwde omgeving kennis maken met verschillende sporten.

‘Kies voor Hart en Sport’ bestaat uit 2 delen:
  • Sportverenigingen komen op de scholen om de leerlingen kennis te laten maken met een bepaalde sport. Bijvoorbeeld een les handbal van een handbaltrainer tijdens de gymles;
  • De kinderen kunnen na schooltijd een korte cursus volgen bij de vereniging zelf.

Meer weten?
    Hebt u een vraag over Kies voor Hart en Sport of wil uw school/vereniging graag meedoen? Neem dan contact op met sportconsulent Erik leus
    , telnr. 06-43093929. mailadres:info@sportinderondevenen.nl

• Naar het overzicht