Scholentoernooi 2014

Minidag 24-9-22

Atalante D2 in een hoekje gedreven
06 oktober 2014

Op vrijdag 3 oktober mocht Dames 2 weer vol goede moed aan de bak. Eerste keer van het seizoen voor het thuispubliek. En dat met de nieuwe prachtige shirts. Zo de wedstrijd in, met veel spirit, vuur in de ogen en goede outfit.

Een sterke start in de eerste set, goede aanval en een mooie verdediging. Hier en daar wel kleine foutjes. De tegenstanders wisten dat ook goed te benutten. Ondanks het vele knokken eindigde de set in een verlies met 16-25.

Het tweede bedrijf had een wat mindere start. Kleine foutjes komen steeds meer voor, maar de actie ook. Hard knokken en een goede come-back, maar het mocht niet baten. Dus een eindstand van 16-25.

Derde en vierde set: ‘Gewoon lekker spelen’.. Zonder zorgen de set in, maar het was al te laat. Het vuur was gedoofd. Het werd steeds lastiger. Mooie passes en aanvallen, maar de tegenstander zat in haar spel. De sets eindigden met 9-25 en 8-25.

Bloed, zweet en tranen sierden de wedstrijd. Er werd duidelijk erg hard gewerkt en nu zwemmen naar huis. Volgende wedstrijd zal op woensdag 8 oktober zijn. En denk eraan. Hard werk zal eens beloond worden.

Bron: Xuee