Minidag 24-9-22

Kanaries doen het leuk op het hoogste niveau!!
10 maart 2007

Zaterdag 10 maart hebben wij een minidag in mijdrecht gespeeld. Voor het eerst gingen wij op niveau 6 spelen, dat is het hoogste niveau. Bij niveau 6 moet je eerst serveren en dan moet je de bal minstens in  tweeën terugspelen door over te passen. Ook mag je de bal niet meer vangen. We hadden bij de Boei verzameld en zijn toen naar de Phoenix gereden.

De eerste wedstrijd was best wel moeilijk om de regeltjes toe te passen. Maar we hadden wel een set gewonnen en een verloren.

Bij de tweede set kwam MARIO kijken. Ik moest wel extra goed mijn best doen want MARIO speelt bij heren 3 waar ik fan van ben. We hadden deze wedstijd wel alles verloren. Maar ja voor de eerste keer op niveau 6 spelen was het toch best goed van ons.

De derde set heb ik ook aan mijn moeder en zus en Martine (D3)  kunnen laten zien wat wij konden. Deze wedstrijd hebben we gelijk gespeeld. Het is vandaag een hele leuke dag geweest en ik heb er veel van geleerd en heb nu alvast zin om vrijdag te mogen trainen.

Groeten van RICHARD en zijn team.

Bron: Richard