Dames 2 gaat lekker, toch....?
11 maart 2007

Sja, wat kunnen we nu eens vertellen over de wedstrijd van afgelopen vrijdag. Een maand hadden we geen wedstrijd gespeeld en dit was dan de eerste weer. Het voelde eigenlijk als een eerste wedstrijd na de vakantie. Ballen vlogen een beetje onwennig alle kanten op, veel slordige fouten werden er gemaakt. En niet alleen in de pass.. Het was wisselvallig en rommelig. Ja en met wisselvallig dan zou je misschien denken, dan weer slecht en dan weer goed, maar het was toch meestal wel van het eerste soort. De setstanden waren 20-20-21-19. Met 4-0 gewonnen, jaja dat wel. In het begin spurtten we goed weg en leek het een korte wedstrijd te gaan worden, maar die van SAS zijn best taai en spelen wel lekker vrijuit. Maarrrr, ondertussen staan we met allemaal 17 wedstrijden bovenin weer ff eerste. Grappig..

Nou gelijk maar over door naar de meer interessante punten. Joke trakteerde bv vrijdag voor de tweede keer omdat ze jarig was geweest. Dinsdag op eigengemaakt appelcake met een topping van eveneens home made sinaasappelcrème en vrijdag weer met een doosje met chocolaatjes. Gezellig hoor! Annemarieke heeft weer veel te stellen met zoon Michael die ‘s nachts om 2 uur beneden wil spelen. En ook om 3 uur, 4 uur, 5 uur en 6 uur… Niet gek dus dat ze af en toe even een lekkere break nodig heeft. Maar om nu net een weekendje weg te gaan als we een wedstrijd hebben tegen die andere nummer 1… Nou ja, dan kunnen we een andere (inval)liefhebber misschien blij maken.

Inge had die dag een flinke bos bloemen gekregen met een kaartje “gefeliciteerd met jullie trouwdag!” Een groepje vrienden had het kennelijk iets beter in de gaten dan het echtpaar zelf want het stel was ff vergeten dat ze al 12,5 jaar getrouwd zijn. Gefeliciteerd!! Natalie was gelukkig weer van de partij na 2 weken de training te hebben gemist vanwege griep, en ze was er weer helemaal, compleet met de vriendelijk porren in de zij of tegen de schouder. Jet had deze keer de wilde lokken op een ludieke manier op de kop gebonden. Zo kon ze het allemaal goed volgen en ze leek op slag een aantal jaren jonger.

Ja en wat kunnen we nog over Loepsie melden. Net een nieuw fototoestel gekocht die ze de zaterdag erna op de minidag eens ging uitproberen. Dat had je moeten zien, languit lag ze op de vloer te wurmen om een shot uit een mooie hoek te maken. Mmm, interessante cursus.. Binnenkort gaan we het resultaat zien in het fotoalbum. (Concurrentie Sven!)
Oh ja, Bouke was ook weer van de thuispartij, maar duidelijk meer voor de gezelligheid want zoals hij zelf zegt; ik kan jullie niks meer leren. In de time-outs had hij dan ook niet echt de overhand. :)

Op naar de volgende wedstrijd donderdag tegen middenmoter SVU in Amsterdam.
(Is er nog iemand jarig??)

Bron: mie