Minidag 24-9-22

Heren 4 pakt eindelijk de winst!
26 oktober 2014

De mannen van ElectroWorld Bunschoten hebben dan eindelijk de eerste winst binnen weten te halen. Na een aantal zware en lastige wedstrijden, waarin wel degelijk een opwaartse lijn was waar te nemen qua spel, mocht heren 4 aantreden bij aartsrivaal Unitas.

Met good old Martijn als vervanging voor de zieke Roy, en met de analyserende blikken van good old Joost op de tribune werd de wedstrijd gestart. Het begin was even schrikken, en voordat we het door hadden stonden we direct al een punt of 5 achter. Dit werd voornamelijk veroorzaakt door een goede moeilijke service van Unitas, die niet goed verwerkt kon worden door Atalante. Ook al kwamen we toch weer redelijk terug in deze set, hij ging helaas toch met 25-20 naar de tegenstander.

De 2e set gaf een heel ander beeld. Atalante was veel scherper en alerter in het veld. De middenaanval van Ramon scoorde aan de lopende band, en ook zijn blok in het midden leverde veel punten op. Er werd hard gewerkt voor elkaar en dat leverde een mooie 25-17 winst op.

De 3e en 4e set lieten een zelfde beeld zien, alleen stonden we in de 3e set nog wel met 24-23 achter. Deze werd toch op karakter met 26-24 gewonnen. De 4e set werd eigenlijk soeverein gewonnen met 25-19. En hiermee was de eerste winst een feit. Deze winst geeft ons weer nieuwe energie voor de volgende wedstrijden! Martijn en Joost bedankt voor de inbreng en support!

Bron: Rob

Volg Atalante Vinkeveen