Vinkeveense plassen 2

Heren 4 pakt wederom de winst!
23 november 2014

De mannen van Electroworld Bunschoten hebben wederom kostbare punten gepakt! Werd vorige wedstrijd al gewonnen met 3-1 ook nu was er weer een 3-1 winst te noteren. Door dit resultaat blijven de mannen goed mee doen om een plekje in de middenmoot.

Tegenstander was Smash 86 uit Hoofddorp,die dus ook terug te vinden is in de middenmoot.

Met versterking uit heren 5 van Joost en Stefan  (dank heren) voor de afwezige Roy en Wil werd de wedstrijd begonnen. De eerste set vertoonde een wat rommelig beeld met een tegenstander die erg goed opgesteld stond en dus veel aanvalsballen van Atalante kon pareren. De set verliep uitermate spannend, maar Atalante had zijn zenuwen het beste onder controle en haalde deze nipt binnen met 27-25.

De tweede en derde set was niet te vergelijken met de eerste. Smash was de weg helemaal kwijt, en bijna elke aanval van Atalante was een punt. Deze sets gingen dan ook ruim naar Atalante met 25-16 en 25-12. In de vierde set was het beste er bij Atalante van af. Verdedigend liep het niet goed en ook de service liet het afweten. Het geloof op een 4-0 overwinning was al snel weg en de set ging kansloos naar Smash.

Toch een mooi resultaat, waardoor we weer wat plaatsen konden stijgen. Komende woensdag is Ouderkerk de tegenstander, wederom een middenmoter waartegen punten gepakt moeten worden.

Bron: Rob