Scholentoernooi 2014

JC1 pakt 2 punten van Oradi in lekkere pot!
15 maart 2007

Afgelopen vrijdag speelde JC1 tegen Oradi. Hier een verslag van Brent.

18.45
Iedereen was aanwezig dus konden we lekker inspelen.. Even de warming-up doen terwijl we achterna gezeten werden door yorick omdat we geen zin hadden.

19.00
De wedstrijd kon beginnen. We moesten tegen de nummer 3. De eerste zet werd gewonnen met 25-17, met 2 time-outs en een ace Het was een goede eerste zet, het serveren ging het beste.

2e set
deze set werd ook gewonnen, maar hij ging niet zo soepel als de eerste. We stonden met 18-24 achter en met een zenuwslopende comeback werd het uiteindelijk 26-24. De tegenstander was warm gespeeld en begon beter te worden. De leukste actie uit deze set was Yorick die vanaf onder de tribune achterover onderhands nét over het net sloeg. Jammer genoeg werden er in deze set geen aces gemaakt.

3e set
Een lastige set, die we verloren hebben.(ik weet niet met hoeveel, want ik ben het blaadje kwijtgeraakt). Onze concentratie zwakte een beetje af, omdat we toch al gewonnen hadden.Niet slim. De tegenstander was weer een beetje sterker geworden en jammer genoeg voor ons iets té sterk. We lette even niet op en ze hadden weer een punt. Niet fijn.
Zo ging het een beetje door totdat we hem verloren hadden.
Al met al was het een best goede wedstrijd.

Bron: Brent