Succesvolle première Atalante heren 5
26 december 2014

Vorig seizoen speelden de meeste mannen van het vijfde herenteam van Atalante nog bij de aspiranten A, dit seizoen 2014-2015 première bij de senioren. En ze doen het goed! De meeste talenten spelen al sinds de mini's (lagere school) bij Atalante, Joep Krens en Stefan Post meldden zich in 2007, Koen van den Brink kwam in 2012 bij het team. Een drietal van deze tieners is al meer dan 10 jaar lid: Bas Ruizendaal, Remco Vrinzen en Max Bouwman. Erg mooi om te zien hoe ze allemaal letterlijk en figuurlijk gegroeid zijn. Aangevuld met de 2 routiniers Martijn Raave en Joost de Vries is het een mooie volwassen bouwcombi geworden.

Niet meer dan verdiend dat de mannen er met de douchecup vandoor gaan. Dat is de club-cup voor de meeste keren dat een team (van de 14 competitie spelende Atalante teams) de strakke 4-0 speelt. Deze felbegeerde cup wordt 2x per seizoen gestreden. In de poule van heren 5 werden 11 wedstrijden gespeeld waarvan maar liefst 10x met 4-0 gewonnen. De enige tegenstander waar tegen de Atalante ploeg eind november een puntje liet liggen is runner-up SAS H4 uit Uithoorn. Op 12 februari 2015 is de return wedstrijd en dan zal Atalante H5 de sportieve strijd weer aan gaan. De douchecup (ieder een fles badschuim) wordt bij de eerstvolgende thuiswedstrijd aan het team & trainer Sjaak Immerzeel en coach Kees vd Brink, uitgereikt. Mannen, gefeliciteeeerd!!!

Bron: mj

Volg Atalante Vinkeveen