H3 wint en Adrie breekt internationaal door!
18 januari 2015

Afgelopen weekend was het de eerste wedstrijd voor H3 van Atalante na de winterstop. H3 speelde tegen Spaarnestad H13. Een tegenstander die tegen de middenklasse aanleunt en dat betekent opletten geblazen om geen punten te morsen. De achterstand bedraagt 6
punten op de koploper, dus elke wedstrijd moet geworden om druk te
houden op de koploper.

De eerste set was rommelig en onrustig, met goede begeleiding van Peter Keijzer als medespeler en coach haalde H3 de eerste set binnen met 25-19.

De tweede set begon het geheel beter te draaien, onder andere met mooie aanvallen van Han Feddema en Adrie Heinsbroek, de volle tribune stond op zijn kop bij de aanvallen van Adrie. Deze set werdt gewonnen met 25-16.

In de derde en de vierde set speelde Peter Keijzer de sterren van de hemel dankzij de prachtige set ups van Jan Ruizendaal en Rob van Tellingen. Spaarnestad was gebroken dankzij harde aanvallen van Rein Kroon en de strategische ballen van onze Adrie, waren de uitslagen 25-14 en 25-15.

De transfermarkt is nog steeds open en dat kregen wij na de wedstrijd te horen. Onze aanvaller Adrie breekt internationaal door en wordt directeur in België en zal dus alleen te bewonderen zijn tijdens de wedstrijden op vrijdag. Wij feliciteren Adrie met deze mooie stap!

Op vrijdag 30 januari kunt u H3 weer bewonderen in De Boei in Vinkeveen, ze spelen om 21:15 tegen Smashing Velsen.

Bron: Rein