Site vernieuwd met dank aan A-side!
02 oktober 2006

Geweldig!! Zoals jullie zien is onze site mooi verbeterd, maar ook de techniek is een stuk handiger nu, zodat updates veel sneller gedaan kunnen worden. Onze Bas vdL (H2) heeft er een hoop vrije tijd in gestopt, het ziet er weer helemaal keistrak uit!! Ook Patrick (H4) heeft gezorgd dat er bv een nieuwe knop is voor een fotoalbum. Klasse heren! Hieronder de aanpassingen op een rij:

-Nieuwsberichten en verslagen. De berichten kunnen nu vlotter geplaatst worden door het zogenaamd 'dynamisch' maken van de 'update' manier.
-op rechts wederom de thuiswedstrijden, ook handiger te onderhouden dan voorheen.
-nieuw: verjaardagen
-nieuw: activiteitenkalender met links
-nieuw: fotoalbum (!!)
-nieuw: bijlagen op minipagina (en nieuwspagina's).

Dus stuur je verslagen maar door naar update@vv-atalante.nl en binnen 1-2 dagen staat het online, al dan niet met foto!

Voor opmerkingen of vragen: PR@vv-atalante.nl
Het gastenboek kan ook natuurlijk..

Bron: Mie