Minidag 24-9-22

MC1, stroeve start, puike afsluiting (2-2)
18 januari 2016

MC1 begon vrij solide aan de wedstrijd, probeerden het succesvolle spelletje van de week ervoor weer op te pakken. Aleen was het even wennen dat bijna alles in een keer terug kwam. Atalante was zeker de betere partij, probeerde alles in netjes in 3-en te spelen. Het was een partij die gelijk op ging, alleen werd gewonnen door Amstelveen die met minder contact minder fouten had gemaakt, maar zeker niet met mooi spel...

In de tweede set was de teleurstelling van het verlies af te lezen en dit werkte ook door in het spel. Het wilde deze set niet lukken. Advies van de coach was positief zijn, yellen bij elk punt, pep elkaar op. Als je het uitstraalt volgt het spelletje ook. En zo geschiedde, ee knop ging om in de laatste twee sets!

Ontzetten sterk geserveerd, mooi in 3-en en iedereen in het veld heeft wel met een mooie aanval gescoord! Ook slimmer gespeeld meer achter in het veld, waardoor de bal niet in 1-en weer terug kon komen. Twee puike sets die dik werden gewonnen!