Scholentoernooi 2014

Minidag 24-9-22

Minimix groeit in hun spel
18 januari 2016

Al snel bleek dat het team het goed oppakte dat er een nieuwe speler meedeed, er werd goed gepasst en gevangen, dan meteen lekker snel doorgegooid. Door ook goed het zichzelf aanbieden na de vangbal, werd er ook mooi bovenhands over het net gespeeld.
Ook het serveren ging vrij goed.
Helaas verloren maar leuk en groeiend spel te zien.

De tweede wedstrijd werd alles goed doorgezet en werd het spel steeds iets beter en werden er ook goede reddingen gevangen als een bal net over het net gebracht werd. Er werd lekker vlot doorgespeeld en er kwam wel enig ritme in.
Deze wedstrijd ook verloren maar vooruitgang is te merken en er zat wel iets aan te komen.

Voor de derde wedstrijd ook nog even met z'n vijven even inspelen en dan beginnen. Het spel groeide nog steeds en de 1e set was het al spannend maar kwamen ze net iets te kort maar de 2e set ging na achterstand, dan voorsprong en weer achterstand steeds spannender. Uiteindelijk eindigde deze in een gelijke stand en dat was verdiendt na hoe ze niet opgaven bij een achterstand. Het spel gaat steeds beter worden, dus op naar de volgende minidag.