Minidag 24-9-22

Atalante H4 blijft op koers!
07 februari 2016

Afgelopen vrijdag stond er weer een belangrijke wedstrijd voor Atalante H4 op de agenda. In de strijd voor het kampioenschap moesten de mannen tegen Spaarnestad 13, die 1 punt voor stond in de ranglijst.

Met een niet erg fitte equipe, griepjes en blessures, werd de gevreesde eerste set begonnen. Zoals zo vaak liep deze eerste set voor de mannen van Electroworld Bunschoten erg stroef. Ondanks een paar keer goed terugkomen in de set werd deze toch vrij kansloos weg gegeven met 17-25.

Na deze teleurstelling werd er een tandje bijgeschakeld. Met mooie tactische balletjes en snoeiharde aanvallen door het midden werd de tegenstander helemaal weg gespeeld. De laatste set eindigde in 25-9 voor de Vinkeveense mannen, wat eigenlijk de juiste krachtsverhouding aangaf tussen deze teams. Een 3-1 overwinning was binnen, en een concurrent voorlopig op kleine afstand gezet.