Scholentoernooi 2014

Minidag met 3x Atalante
18 december 2016

Vandaag hebben de jongste teams hun toernooi weer gehad. In Amstelveen en voor het eerst met 3 teams! Het was een toernooi met uitdagingen en verrassend spel!

De aftrap was door het team Girlpower. Niveau 4 is voor hen nog erg pittig, maar altijd weer super als er een mooie bal in 3-en gaat. De teams van Heemstede en VVO Ouderkerk waren nog echt te sterk. De laatste partij tegen Spaarnestad was meer gelijkwaardig en zat de winst erin. Eerste set was spannend, helaas net voor de zoemer was de mooie voorsprong weggegeven. De meiden waren toch wel wat teleurgesteld en haalden het niveau niet meer van de eerste set en ging ook deze set verloren. Maar een winstpartij gaan deze meiden zeker pakken 2017!!

Dan Minimix, of hun nieuwe naam Powermix, hadden gelijkwaardige tegenstanders. Wat ook de eerste twee wedstrijden bleek door een gelijk spel. Laatste partij had eigenlijk ook in een gelijkspel moeten eindigen, maar ze misten net even dat fanatisme om dat er uit te slepen (stof voor de trainer). Maar goed middenmooter (3e plek)!

Als laatste Atalante Spike, het nieuwe jongensteam. Zo druk als ze op de training kunnen zijn.. zo geconcentreerd bij de wedstrijd! Deze speelden boven verwachting. Veel reddingen, bovenhandse serve, soms een smash en slimme ballen! Top jongens en ook nog bezegeld met een eerste plek!!