Minidag 24-9-22

Hoe gaat het met Dames 4?
22 december 2016

En hier dan een kleine update wat betreft de Dames van Vier. Gaat het goed in de competitie? Welnee, wij staan stevig op En hier dan een kleine update wat betreft de Dames van Vier.

Gaat het goed in de competitie? Welnee, wij staan stevig op de onderste plek en dat is best balen want dat zijn wij helemaal niet gewend en wij vinden het ook echt niet leuk.

Hoe is dit toch zo gekomen??

Echt er zijn wedstrijden geweest dat wij allemaal het gevoel hadden, van jee wat liep het lekker, lekker gespeeld, maar ja als je dan vergeet om het af te maken houdt het gauw op he..Dan zijn er ook wedstrijden geweest dat je het gevoel had dat je voor het eerst met elkaar in het veld stond, zo raar is dat, dan klopt er helemaal niets meer van, kan je het geluk ook niet meer naar jouw kant trekken en wat bij jou niet lukt, lukt de tegenstander wel.

En misschien komt het wel een klein beetje door het feit dat wij alleen met ons team trainen, is toch lastig om dan het laatste kwartiertje een partijtje te spelen.

Dan is het ook zo dat onze gemiddelde leeftijd heus wel  aan de hoge kant is en dat wij tegenstanders hebben die gemakkelijk onze kleinkinderen hadden kunnen zijn.

Goede voornemens, ja dat hebben wij zeker voor de 2e helft van de competitie, van de laatste plek af met een noodtempo, hoe gaan we dat aanpakken dan? Als jullie het weten mogen jullie het zeggen.

Verder zijn wij superblij met Coach Elly en hebben wij omdat El even wat anders had al twee keer een training van Pim gehad, helemaal leuk!

Namens de Dames van Vier:

Voor iedereen een fijne kerst en een goede jaarwisseling, maar bovenal gezondheid toegewenst..