Eerste winst voor dames 4!!!
05 maart 2017

Nou moet ik toch even tussendoor een verslagje schrijven.
Hoe dat zo??
Tis sinds vrijdag 3 maart een feit…. Geloof het of niet, wij wonnen onze eerste wedstrijd…. Een gedenkwaardig moment, verdraaid nog aan toe, wat een happening.

Wij mochten tegen de jonge garde van Ouderkerk spelen, de eerste wedstrijd natuurlijk vet verloren en nu gebrand op minstens een setje, nou ik kan vertellen de eerste set was er een hoor, tjonge jonge. Een lady die had me een service waar wij echt geen grip op kregen, de bal heeft alle hoeken en de tribune van de zaal gezien, alle kanten vloog die op en dus was de eerste set duidelijk voor Ouderkerk: 5-25. Dramatisch dus. En ja dan ga je op naar de tweede set, behoorlijk gefrustreerd, ietwat down, maar wat moet dat moet he, schudden met de kont en doorgaan.

Okay set twee, verdraaid het ging lopen, het ging goed, wij waren er weer voor elkaar, het vertrouwen in elkaar was er weer, er waren mooie lange rally’s bij en er werd gelopen voor elke bal en hoppa setje twee pikten wij in met 25-22. Dit gaf de burger moed, de derde set even zo laten staan want never change a winning team he.  Onze nieuwste aanwinst Anja mepte er lustig op los, er werd weer geroepen, gelopen en verdraaid setje drie ook voor ons. De vierde set was er even een dippie waar we niet meer uitkwamen dus die set pikten de dames van Ouderkerk mooi in. En oh oh, wat waren wij er gebrand op om die vijfde set te pakken en mooi dat dat ook gelukt is, helemaal blij!

Wil ik ook nog even van de gelegenheid gebruik maken om Judith-Irma-Nancy-Fenny-Erik-Sven-Nicolle-Lieke-Agnes en Brenda te bedanken voor het eerder komen op de trainingsavond zodat wij met een leuk partijtje af kunnen sluiten, helemaal super! En wat wij ook erg leuk vinden is Pim, hij geeft ons sinds kort trainen en onze trainster/coach El doet lekker met ons mee. Klein detail is wel dat Pim heel erg in de watten wordt gelegd hoor, er wordt iedere dinsdag een drie gangen menu voor hem meegenomen, ja je moet er wat voor over hebben he.

Ik heb eens voorzichtig gekeken of het nog haalbaar is om van die akelige onderste plaats vandaan te komen maar dan hebben wij wel een klein wondertje nodig, maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit he. I keep you posted….

Oh ja, als jullie nog niet weten wat te doen met een teamuitje?? Houd 10 juni vrij, doe mee met de Rabo fietstocht, geef je op met je team, vertrek vanaf ongeveer 13.00 uur, neem een pauze tussendoor en sluit af met een etentje. Wij doen dit sinds twee jaar met ons teampie, het is gezellig, je bent bezig en je spekt ook nog eens de clubkas, doen hoor!!

Groetjes!