Dames 1 ongeslagen KAMPIOEN!!!!
17 maart 2019

Nadat het door Krijn Verbruggen gesponsorde dames 1 vorig jaar na p/d wedstrijden degradeerde, was de doelstelling voor dit seizoen kampioen worden en weer promoveren naar de 1e klasse.

Hierin is het team ruimschoots geslaagd.
Met nog 1 wedstrijd te gaan (18 maart) is het team al een aantal weken ongeslagen kampioen.
Afgelopen vrijdag werden ze tijdens de laatste thuiswedstrijd door het bestuur in het zonnetje gezet met een bloemetje.

Met de speelsters Aletta, Anne, Ellen, Ingeborg, Lisanne, Maaike, Sayuri, Suzan en Daniëlle werden er dit seizoen maar 3 sets verloren. Ook met behulp van invalsters uit D2 en MA1.
Met name door de goede passes van onze libero Sayuri, de set-ups van spelverdeelster Lisanne en hat afmaken door de andere speelsters, hadden onze tegenstanders vaak het nakijken.
Ook was de servicedruk dit seizoen een wapen van het team. Op naar een hopelijk mooi seizoen in de 1e klasse.