Scholentoernooi 2014

MC1 speelt een leuke wedstrijd in Ter Aar.
06 oktober 2019

De eerste set begon goed. Drie opslagen en 3 punten om even lekker te openen. Toen kwamen de dames van Scarabee op dreef en werd het vechten voor ieder punt. Lynne heeft een aantal mooie ballen verdeeld op het midden van het veld. Renske deed super haar best om de ballen met mooie acties van de grond af te houden en over het net heen te werken. Met 25-13 geen slecht begin.

De 2e set lieten we het in het begin even schieten. Maar na een time-out en een positief woordje kwam het spel al snel weer op gang. Een aantal super opslagen van Carlijn heeft ons 3 punten opgeleverd. Renske heeft nog geprobeerd een bal weg te koppen, wat ook een punt op leverde. De bal was wel harder dan verwacht. Ze ging samen met het team lekker door. Isabella zag op een gegeven moment de gaten zitten en haalde 4 keer achter elkaar de ballen van de grond. Ook deze set ging uit eindelijk naar Scarabee met 25-13.

De 3e set begonnen we niet zo oplettend. Met 0-7 werd het wel lastig. Maar toen was Jack daar die een gat zag aan de andere kant. Hierna hadden we de vechtlust gevonden. En zijn we zeker goed terug gekomen. We hebben de meiden van Scarabee niet in mogen halen. Al dan niet had Durmana een aantal mooie ballen. Ook Lynne had de gaten aan de kant van de tegenstander gevonden. Het werd 25-15.

Op naar set 4. Om nog even lekker te spelen en te testen of een andere opstelling zou helpen begonnen we anders dan voorheen. Wel werd snel duidelijk dat 4 sets spelen nog best wel veel is.
8 tegen 0 was de eerste stand waarop Pim een time-out aanvroeg. Hierna zat de zin en het plezier er wel weer in en zag je dat iedereen hard werkte om de ballen van de grond af te houden. Mooie acties van Isabella en Jack mochten er ook deze set weer zijn. Helaas mocht het dit keer niet baten. Scarabee was ook deze set te sterk. Met 25-6 maakte zij de wedstijd af.

Tegen een ervaren team hebben onze ex-mini’s goed gespeeld. Top gedaan. OP vrijdag 11 oktober a.s. mogen we weer uit. Deze keer in nieuwkoop! We hebben er zin in!

Bron: Pim