Vinkeveense plassen 2

09 december 2019

Vrijdag 6 december, Vinkeveen

Hoi trouwe lezers!

Vrijdag was het gewoon wéér raak! Dames 2 heeft voor de tweede keer dit seizoen een wedstrijd gewonnen!! En na enkele complimentjes over mijn vorige stukje dacht ik; ach, laat ik nog een stukje schrijven.

Helaas kon Robert (trainer en coach) er niet bij zijn, maar wij hadden een geweldige vervangster langs de lijn, namelijk Danielle van Dames 1! Ze gaf ons goede tips en schakelde wanneer nodig.

Eerlijk gezegd weet ik niet meer wie er in de beginopstelling stonden, maar dat is ook niet heel belangrijk. We hebben regelmatig gerouleerd, iedereen kwam aan zet en met zijn allen hebben we lekker staan ballen!

Eigenlijk zijn wij een beetje een ‘raar’ team. In het begin van de wedstrijd leek het wel of wij van spanning houden. Wanneer wij onwijs voor staan, laten we de tegenstander toch weer erg dichtbij komen. Hierdoor werd het erg spannend en dat is terug te zien in de uitslag:
Set 1 25-22
Set 2 25-20
Set 3 25-12
Set 4 25-18
Gelukkig sleepten we uiteindelijk de winst binnen!

Momenteel zijn wij onderweg naar Haarlem, om onze volgende wedstrijd te spelen. Zal het ons lukken om ook deze wedstrijd te winnen? Mocht er geen stukje verschijnen dan weet je het
antwoord! Haha

Dit keer echt met een sportieve groet! Van Denise