Activiteiten dames 4
04 juli 2020

Hoewel het vakantie tijd is dames 4 al druk bezig met scouten en teambuilding activiteiten. Hier weer een update van Dames 4.

Als eerste twee mooie ontwikkelingen; we zijn niet officieel kampioen (officieus natuurlijk wel) maar de 1e plek betekent wel een poule omhoog! En we zijn geen dams 4 meer, maar dames 3. Spannend blijft wel hoe dat allemaal zal gaan zonder trainen.

Ook in het team wat veranderingen. Patricia, Marlieke en Bea hebben ondanks de gezelligheid toch besloten te stoppen ivm sluimerende blessures. Vanwege deze afmeldingen hebben we wat gescout waarbij we oud speler Sivia Bakker (ook wel bekend als Sillebilly) tegen kwamen en hebben kunnen strikken.
Om verder ook wat verjonging erbij te hebben en ook gezellig voor Wendy is studiebol Zoë erbij gezet, waardoor Wendy toch niet de keuze maakt voor Dames 1.
Daarna was er nog een plek over, dus weer even gescout en als de arm wil mee werken komt ook oud speler Natalie van Scheppingen erbij (en als het niet lukt vragen we gewoon haar dochter Chanelli). Mooi om dan weer met 12 te zijn dan.

Om elkaar nog beter te leren kennen gooit Nance de flyer van de Nevobo erin. Goed om te weten wat de speler het team gaat brengen. Zie bijgevoegde foto. Het is een combi van voorletter en geboortemaand en dan is het voor komend seizoen en wel prettig dat er wel drie in november geboren zijn, dat zijn puntenmakers! Bij sommige spelers rijzen wel wat vraagtekens..

Volgens NEVOBO indeling:

Nancy Vergeetachtige aanvoerder (twijfelachtige eer)
Annike Snelle puntenmaker (altijd welkom)
Wendy Dromerige bankzitter (om daarna er tegen aan te gaan)
Irma Leergierige kampioen (nog een kampioenschap?)
Joke Zingende krachtpatser (onder de douche)
Annemarie Snelle verdediger (vermoed typo setupper..)
Carin Super aanvoerder (concurrentie Nance?)
Monique Handige puntenmaker (altijd handig)
Inge Leergierige verdediger (dat verdedigen blijft)
Silvia Dansende blokkeerder (we gaan het beleven)
Zoë Fitte puntenmaker (ook welkom)
Natalie Vergeetachtige bankzitter (vergeet te zitten?)
Coach Hetty Sterke volleybalfanaat (zeker onze coach)

Omdat dit toch niet heel veel kennis bracht en we elkaar graag weer even live wilden zien organiseerde Wendy in partycentrum de Vink voor dames 3 een Ladies Bingo middag. OK er waren misschien ook een paar andere dames aanwezig, maar we hadden gezellig een super grote tafel voor ons team incluis Bea en volleybal(schoon)moeder Ans.
Tussen het bijkletsen door riep DJ Robert Vermaas zo nu een dan een nummertje 26 ..3 ..20..15 ..34..67.. BINGO! Onze grote tafel kwam er niet onbegenadigd van af! Annemarie won de appeltaart ingredienten set, Nancy het gezonde pakket van de Groentehal, Hetty lekkere hapjes pakket van de Kaas & Notenbar, Bea een tas, Monique een fles wijn, Annike een droppot en Zoë een strandset. Met een aantal pakketten werd al vooruit gekeken naar de traktaties die er (vooral aan het begin van het seizoen veel jarigen) aan zitten te komen.

Op het end nog even een teamfoto – op gepaste afstand - en meteen een aandachtspunt voor de teamopstelling komend seizoen: zet de gezusters Van Tellingen niet naast elkaar. Na tig foto’s was toch nog een waar ook de gezusters goed stonden.

Kortom de kop is eraf!

Hoewel de vakantie nog moet beginnen komt er op de app ook al een wedstrijdschema langs. Waaraan alerte Nancy ook maar vast de traktaties heeft verdeeld over alle thuiswedstrijden. Dat kan maar duidelijk zijn!

En sprekend over de wedstrijden komen ook de regels nog even langs. Geen handje klap, niet juichen (of heel stil), niet zingen. Mondkapjes in de auto. Benieuwd hoe dat allemaal uit zal pakken. Maar we gaan ervoor na deze teambuilding sessies!