Vinkeveense plassen 2

Dames 3 zet zegereeks door
11 oktober 2020

De dames 3 trein gaat gestaagd door. Ook de vierde wedstrijd wordt op 9 oktober gewonnen met 4-0. Wel uitdagend om hiervan een verslag te schrijven, daar de verslaggever zelf er niet bij was.

Na wat onduidelijkheden omtrent vertrekpunt (we hebben toch altijd al de Boei?) en tussenpunt Abcoude was de equipe om half 8 vertrokken vanaf de Boei langs Abcoude. Net voor vertrek nog wel twee afmeldingen bij het toffe team. Joke ging dames 4 ondersteunen ivm blessures en tekorten. Natalie had last van een nekblessure, maar wel zo tof om mee te gaan. Nu Hetty thuisbleef zag zij haar kans schoon om eens te kijken hoe het coachen haar verging.

Dan aangekomen in de bekende sporthal waar het damesteam 2 weken geleden ook al haar kunsten toonde tegen het andere team van Smashing Velsen. Achteraf maar goed ook dat Joke in Vinkeveen bleef, want je mocht maar met 8 personen in de aangewezen kleedkamer en vervolgens weer wachten totdat het team permissie krijgt de hal te betreden. Duurde denkelijk wel lang, want er komen diverse foto’s langs oa met Wendy wat onduidelijk op de vloer, wellicht een sticker ga hier maar zitten? Er komen ook allerlei ondersteunende materialen langs. Ietwat verkleurde bananen, lippenbalsum, mondkapje en meerdere spiersmeersels van vooral het Kruitvat. Ik zie een sponsoroptie .. En het schijnt dat er chloor mee is (een Trump actie?) voor de nodige desinfectie van de kleedkamer. Naast desinfectie (mulitpurpose #witte tanden) heeft toffe Nancy een het aardigheidje voor de scheids meegenomen. Het is namelijk de week van de scheids. We waarderen het toch altijd weer dat iemand bereid is onze wedstrijd te fluiten!

Warming up komt langs en met een beetje statige pass houding uitleg van Carin. Ondertussen geeft Nancy heel tactisch voorafgaand aan de wedstrijd het aardigheidje aan de scheids. Is mij niet helemaal duidelijk of we hierdoor gewonnen hebben of door het spel.
Silvia in de setup, Monique en Annike in het midden en buitens Zoë, Wendy en Nancy. Carin ondersteunt de eerste set Natalie in het coachen. Verder komen er wat actie foto’s langs met wat meldingen zoals een bowlingactie van Wendy en daarnaast ook haar Titanic hand die scoort al la Leonardo di Caprio.

Natalie heeft helemaal haar draai gevonden in coaching met een 4-0 winst natuurlijk super (#het voelde goed). Dan gaat het ook nog even over kattenvoer en pitspoes Annike, maar dat is een ver van de wedstrijdshow.

Jolend terug in de nieuwe auto van Silvia waarbij zij het met haar nieuwe lampen vierde en ondertussen Mo en Ca3 langs scheurden.  Zij moesten de boot naar Texel halen (Mo nog in haar wedstrijdbroekje, #vergetenslippie). Zij hebben een ‘Van Tellingen vrouwen’ uitje. En ze hebben de boot ook gehaald! Ook Nancy heeft haar eigen weg gevonden; #dichte kantine dan maar #MCDrive.

Volgende ochtend weer wat middeltjes van Kruitvat aangevuld in de app. Ik zie nog steeds een sponsor optie..

Met deze 4 overwinningen staat Atalante fier bovenaan in de 2e klasse. Zie wel dat we de onderste
3 tegenstanders hebben gehad, waarschijnlijk nog niet een hele serieuze krachtmetingen geweest. Met Oradi (nr 5) komende vrijdag op het programma zullen we wat meer duidelijkheid krijgen over de verhoudingen in de poule. En natuurlijk ook duimen dat het nog steeds door blijft gaan. Dinsdag horen we meer van Rutte...