Uitslagen minidag 29-9-2007
30 september 2007

Zaterdag hebben de mini's hun eerste minidag gespeeld en er werd absoluut goed gespeeld!

De Citroenen zijn in hun poule 1e geworden!! Dit team bestaat grotendeels uit spelers die net begonnen zijn. Iedereen mocht een keertje aan het competitie gebeuren 'proeven'. Voor de volgende keer de vraag aan al deze nieuwe mini's of ze hiermee door willen gaan?? Gezien de goede uitslag vermoed ik dat de animo groot is???

De Kanaries heb ik enorm goed zien spelen. Het was even wennen aan niveau 3. Alle ballen passen in plaats van vangen.. Een enkele keer werd de bal nog wel een keer gevangen. Maar naarmate de wedstrijden volgden verliep het steeds beter! Ze zijn 4e geworden in hun poule. (alhoewel ik vermoed dat dat  niet helemaal klopt?! - ik heb alleen de eerste wedstrijd gezien en die werd gelijk gespeeld - hebben jullie die andere twee wedstrijden verloren?)

De Wuppies, wuppets of muppets zoals ik ze per ongeluk heb genoemd, zijn 5e geworden in een poule van 7. Je speelt maar tegen 3 van de andere 6 teams in de poule. En wij hadden wel de meest pittige tegenstanders in VCH 1 en Martinus 1 (deze twee teams zijn resp 1e en 2e geworden). Maar we verwachten nog wel veel van dit team!!

Bron: Bond (Carla Boersma)