Vinkeveense plassen 2

D1 verliest tweede wedstrijd
12 oktober 2007

Ben je op weg naar de tweede wedstrijd van het seizoen in Nieuwland, wordt er gevraagd:

'Wie is nummer 2?'
'Nummer 2?'
'Ja, wie heeft shirt nummer 2?'

Gaat er opeens toch nog een belletje rinkelen.

'Ja dat shirt is van mij.'
'Nou dan moet jij voor de website een stukje schrijven en het moet morgen ingeleverd worden!'

Dus daar zit je dan op zaterdagavond om 11 uur een stukje te verzinnen voor de geliefde website. Goed, genoeg gerateld laten we het over de tweede wedstrijd van dames 1 hebben!

Atalante versus Forza
Na hier en daar wat geknutsel en gehussel met het rijschema zit uiteindelijk iedereen in de auto richting Amersfoort. Met coach Frans Roos als vervanger voor Sjaak Immerzeel en met versterking van Joke uit dames 2. De eerste set begon redelijk gelijk op en de punten werden een voor een gemaakt. Maar de dames van Forza besloten dat ze moesten laten zien dat ze uit de regiodivisie gedegradeerd waren en dat ze niet van plan waren te verliezen. Met een stand van ..-25 verloor atalante helaas de eerste set.

De tweede set begon met een overtuigende serie services van Laura Kuijl. Met een voorsprong van zeven punten begon de set goed. Helaas rommelde er hier en daar wat bij de set-up en de aanval en kwamen er niet zoveel punten meer uit als nodig om deze set te winnen. Ook de tweede set werd verloren.

De derde set werd begonnen met een vrij grote achterstand, maar de dames van Atalante hadden de moed nog niet op gegeven en knokte zich nog goed terug in de wedstrijd. Het was jammer genoeg niet voldoende en ook de derde set ging naar de tegenstanders.

De laatste set was de moed een beetje in de schoenen gezakt, maar we wisten toch nog een aantal punten te pakken en hadden ook nog een tijdje een voorsprong op de dames van Forza. Helaas werd er ook in deze laatste set niet genoeg gescoord om nog een puntje te pakken. Gelukkig was er nog het troostvoer bij de Mac, wat de pijn wellicht wat verzacht zal hebben.

Nu vragen jullie jezelf natuurlijk af wie dit stukje geschreven heeft. Dat zal ik dan maar eens verklappen. Ik ben Lotte Schreurs, en ik speel dit jaar voor het eerst bij dames 1. Ik kom uit je JB1 en een aantal mensen zal mij vast al wel eens gezien hebben. Ik ben 15 jaar en zit momenteel in de vijfde klas van het VWO van het VLC. Naast volleyballen doe ik graag aan fitness en ik ben een grote honkbalfan met als favoriet team natuurlijk de Los Angeles Dodgers. Verder luister ik graag naar muziek en ga ik in de weekenden graag uit. Dat was wel weer genoeg over mij en van mij. Hope you enjoyed,

Lotte

Bron: Lotte