Vinkeveense plassen 2

Alive and kicking H3!
27 januari 2008

Ja, Heren 3 leeft nog steeds, ondanks dat het wel een poosje stil is geweest. Al onze tegenslagen konden niet zo maar door een ieder verwerkt worden..

Eerst al de blessure van (doe het wel veilig) Peter, die 'n tijd last van de schouder had. Toen Hans, die wel eens 'n traptrede vergeet. Ja.... en dan nu de klapperrrrr, onze eigen rots in bange dagen, onze aanvoerder Rob. Voor de rest van 't seizoen uitgespeeld. OH JA en ons verlies op de beurs. Door de huidige geldstromen op de beurs is H3 bijna bankroet!

Maar laten we het eens over volleybal hebben. Nadat Heren 3 vorig seizoen kampioen was geworden staan we nu toch weer op een knappe 3e plaats. Met 8 gewonnen en 3 verloren wedstrijden. Hier ff wat info over de laatste 2 wedstrijden.

Vrijdag 18-01-08 Atalante H3 - VHZ H1
Fff heel snel verslag! De eerste 4-0 nederlaag, nadat we ze in Nieuw Vennep met 3-1 verslagen hadden (daar waren ze toen helemaal ziek van). Dat was de vrijdag. Twee daagjes rust en daar was alweer de volgende wedstrijd.

Maandag 21-01-08 Haarlem H3 - Atalante H3
Met 6 man sterk en Rob als coach op naar Haarlem. Na ff `n balletje op gegooid te hebben, klonk het beginsignaal. Ondanks dat de 4-0 nederlaag nog in de benen zat begonnen we met vleugeltjes. De eerste 2 sets gingen vrij makkelijk. MAAR dan krijg je altijd weer de 3e set. Die werd wat lastiger, maar toch gewonnen. Ja, de 4e set waren de vleugeltjes nog sterk genoeg en werd met 25-12 gewonnen. Dus de EERSTE 4-0 winst!!

Toen was het dinsdag, dat betekent TRAININGSAVOND. AU AU die arme knietjes...

Bron: Mario